Hoe werkt het bestellen? Bestellen van vuurwerk kan bij ons op de volgende manieren:
Optie A, bestelformulier invullen.
Deze komt tzt op de site.
Optie B, online bestellen.
Zoek uit ons ruime assortiment het vuurwerk uit dat u wilt bestellen.
Voeg de artikelen toe aan uw bestelling, door op het knopje met het winkelwagentje te klikken.
(U kunt later altijd nog het aantal aanpassen)
Het gratis vuurwerk waar u recht op heeft wordt automatisch aan uw bestelling toegevoegd, dit vind u terug in het winkelwagentje en in de bevestigings-mail.
De Zena artikelen, superstunt-artikelen, de combideals en de veiligheidsartikelen tellen niet mee in de berekening voor het gratis vuurwerk.
Wanneer uw bestelling compleet is klikt u onder aan het bestellingsoverzicht op “Afrekenen”.
Doorloop de volgende 4 stappen om uw bestelling definitief te plaatsen.
Stap 1
Wanneer u eerder heeft besteld via onze website vult u uw mailadres en wachtwoord in en klikt op "Inloggen".
Wanneer u niet eerder op deze site heeft besteld vult u de gevraagde persoonlijke gegevens in.
Wanneer u alle gevraagde gegevens heeft ingevuld klikt u op “Versturen”.
Stap 2
Geef hier aan op welke datum en tijdstip u uw bestelling wilt komen afhalen.
Houd u hier aub zo veel mogelijk aan. Zo kunnen wij het juiste vuurwerk op het juiste moment afleveren en ontstaan er geen lange wachtrijen. U kunt hier evt. ook nog een opmerking meegeven.
Klik op "Doorgaan" voor stap 3.
Stap 3
Selecteer de betaalmethode IDeal. U kunt bij ons vooruit betalen middels Ideal.
Controleer de gegevens die u in het scherm ziet, kies uw bank en klik op “Doorgaan”.
Als alles klopt klikt u op "Bevestig"
Volg hierna de instructies op het scherm. Wanneer de betaling is gelukt krijgt u daarvan een melding.
Sluit uw browser niet af voordat u terug bent op de site van Pronk Vuurwerk.
U kunt er ook voor kiezen om te betalen bij het afhalen.
klik op “Doorgaan” en als alles klopt klikt u op "Bevestig"
Stap 4
Er wordt automatisch een email aan u verzonden. In deze email staat uw bestelnummer en het afhaaltijdstip vermeld. U dient deze email uitgeprint mee te nemen wanneer u uw bestelling komt ophalen.
Of u nu wel of niet van te voren heeft betaald: Meld u zich bij de balie met de dames achter de kassa.
Zij zullen er voor zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk mee kunt nemen.
Heeft u geen mail ontvangen?
Dit kan de volgende oorzaken hebben:
Het mogelijk dat de bevestiging in de map Ongewenste Mail komt:
Uw emailadres fout is ingevoerd, bekijk dit bij uw account instellingen: "Mijn Account" --> "Bekijk of wijzig mijn Account".
De bestelling is niet afgerond, controleer dit door te kijken of er nog iets in de winkelwagen staat.